• AKU
Tento tiket je zatím prázdný, sázku přidáte kliknutím na příslušný kurz.
Analýzy

Druhá nejvyšší soutěž se bude hrát pod názvem Chance liga

30. července 2018

Tisková zpráva Českého svazu ledního hokeje

Titulárním partnerem druhé nejvyšší soutěže se stala společnost Chance, jedna z největších sázkových kanceláří v České republice. V nejbližších pěti ročnících, v sezónách 2018/19 – 2022/23, se bude soutěž hrát pod názvem CHANCE LIGA. „Druhá nejvyšší soutěž získala na prestiži, její úroveň roste a návštěvnost patří mezi srovnatelnými evropskými ligami k nejvyšším,“ prohlásil v této souvislosti prezident Českého hokeje Tomáš Král. „Pokrok, kterého soutěž dosáhla, potvrzuje i spojení s významným partnerem. Velmi si vážíme toho, že naše spolupráce bude dlouhodobá a rozšiřuje prostor pro prezentaci ligy, stejně jako klubů, které v ní nastupují.“

„Rozhodujícím faktorem pro spolupráci byla dlouhodobě vysoká kvalita soutěže. Chance se okolo hokeje pohybovala i v minulosti, a tak jsme mohli navázat na dřívější dobré zkušenosti. A pro naše klienty je hokej jedním z nejoblíbenějších sportů, proto nám dávalo smysl s ním spojit jméno,“ zdůvodňuje nové partnerství Roman Rypáček, ředitel CHANCE a.s.

Novým marketingovým partnerem CHANCE LIGY se současně stala společnost BPA sport marketing, dosavadní výhradní marketingový partner Českého hokeje, reprezentace a Tipsport extraligy. „Dohodě předcházela jednání s vedením soutěže a jednotlivých klubů, kterým bych chtěla za konstruktivní přístup poděkovat,“ uvedla předsedkyně představenstva a ředitelka společnosti BPA sport marketing Jana Obermajerová. „Chceme se zaměřit především na další zviditelnění soutěže, přičemž využijeme zkušeností, které jsme díky dlouholetému působení v ledním hokeji získali.“

CHANCE LIGA je druhou nejvyšší hokejovou soutěží v České republice. V sezóně 2017/18 dosáhla průměrné návštěvnosti 1 892 diváků na utkání, třetí nejvyšší mezi srovnatelnými soutěžemi v Evropě (1. Hockey Allsvenskan/Švédsko 2 705, 2. DEL 2/Německo 2 490, 3. WSM liga/Česká republika 1 892, 4. VHL/Rusko 1 816, 5. Swiss League/Švýcarsko 1 630, 6. Mestis/Finsko 762). Návštěvností, která byla nejvyšší v historii, překonala elitní soutěže například na Slovensku, v Norsku, ve Francii nebo v Dánsku. Klub ČEZ Motor České Budějovice se stal s průměrnou návštěvností 5 869 diváků nejnavštěvovanějším druholigovým mužstvem v Evropě vůbec.

Od roku 1993 prošlo druhou nejvyšší soutěží celkem 42 klubů, mezi nimi řada tradičních účastníků extraligy, včetně mistrů Československa nebo České republiky (HC Dukla Jihlava, HC Kometa Brno, VHK Robe Vsetín, Rytíři Kladno, Bílí Tygři Liberec, HC Slavia Praha, HC Oceláři Třinec, HC Energie Karlovy Vary, HC Olomouc, Mountfield HK, Piráti Chomutov, BK Mladá Boleslav, ČEZ Motor České Budějovice, HC Orli Znojmo…) Nejlepší mužstva soutěže se pravidelně prosazují v baráži o postup do extraligy – v sezóně 2013/14 vybojovaly postup BK Mladá Boleslav a HC Olomouc, v sezóně 2014/15 Piráti Chomutov, v sezóně 2016/17 HC Dukla Jihlava a v sezóně 2017/18 HC Energie Karlovy Vary.

Přečteno: 23x